Webkamera ČHMÚ | Časopis Povětroň | Sluneční hodiny | Full-dome filmy | Aktuální noční obloha

Informace pro návštěvníky

Program pro veřejnost

Vážení návštěvníci, programy pro veřejnost v březnu a v dubnu se konají každou středu, pátek a sobotu kromě 19. a 20. dubna. Více informací naleznete v aktuálním programu na březen a v aktuálním programu na duben.

Vstupenky na programy v digitálním planetáriu

Z důvodu omezeného počtu míst v sále využijte k zajištění vstupenky na program vstupenkový portál města Hradce Králové HKPoint (online platba) nebo Turistické informační centrum na Eliščině nábřeží. Digitální planetárium i pokladna se otevírají půl hodiny před daným programem a je možné získat vstupenky na tento program pouze za předpokladu, že zbývají ještě z předprodeje.

Vstupenky na programy pouze na hvězdárně

jsou k dispozici 15 minut před daným programem v pokladně hvězdárny. Tyto vstupenky nelze rezervovat ani nejsou k dispozici v předprodeji.

Pro osoby s omezenou schopností pohybu jsou v přízemí digitálního planetária z úrovně okolní komunikace bezbariérově přístupné prostory expozice ve foyer, projekčního sálu a toalet.
Chcete-li nám zavolat, kvůli nějakému dotazu či objednávce programu pro školy nebo skupiny, volejte nejlépe v pracovních dnech v době 9–12 a 13–15 hodin na telefonní čísla: +420 737 456 777, +420 495 264 087. Při běžném provozu je v tuto dobu také možné si zakoupit astronomické pomůcky a publikace i mimo naše programy pro veřejnost.